sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Sata tapaa halata puuta

1. Mene metsään.
2. Etsi hyvä puu. (Oma suosikkini on ihana paksu mänty.)
3. Halaa.

Jos pelottaa, että sinut leimataan oudoksi ituhipiksi, kannattaa mennä tosi syvälle metsään tai halata ihan nopeasti.


Jos ylipäätään ajatus puun halaamisesta tuntuu epämiellyttävältä, voit myös halata läheistä. Se on hyvä, jopa parempi vaihtoehto.

Minulla on käynnissä vakavat kuusi viikkoa. Kovin vakava ja viisas en kai ole, mutta sen ymmärrän, että tällaisina aikoina on erityisen tärkeää viedä koirat metsään leikkimään, juosta ilosta, ottaa valokuvia, laulaa tuuleen ja antaa aikaa. Koirat ovat yllättäen parasta myös pääsykoestressin hellittämiseen.



Agilitykentillä sujuu hyvin. Hallikausi alkaa olla lopuillaan, ja saksalaiset rullaa jo aika kivasti. Olen iloinen siitä, että olen todella oppinut jotain. Myös A:n kontaktit olivat ihmeellisen hyvät lihapullien voimalla. Kani-raukka on edelleen laihdutuskuurilla, ja on siksi hyvin, hyvin, hyvin nälkäinen.

Agiin liittyen tein myös kaikkien aikojen kirppislöydön: Adidaksen nappulakengät. Olen jo vuoden päivät tuskaillut, etten viitsisi investoida hyviin agikenkiin, kun lenkkareillakin pärjää. Tiedän, että nykyään agilityihmiset suosivat kentillä ehkä enemmän maastojuoksukenkiä kuin nappiksia, mutta minulle nämä ovat toistaiseksi täydelliset.


Kani on hassu. Se höristää korvia, kun sanon rakas. Tajusin aika pian, että se johtuu siitä, että Rakas alkaa samalla kirjaimella kuin Ruoka.

6 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat ja ihana teksti <3 Kummallista, miten luen omilla silmilläni mutta aivoni kuulevat lauseet sun äänellä puhuttuina... Ja se on tosi kiva että niin tapahtuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, kiitos :D <3 Ehkä se johtuu siitä et oot kuullut suurin piirtein samat jutut mun puhumina, laajempana ja sekavampana versiona vaan...

      Poista
  2. Hahaha, halasin tänään puita metsässä, kun mulle tuli mieleen tuo sinun kuva! (paksuista männyistä) Sitten Papi katsoi kovin hämmentyneenä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi Papi <3 Mun koirat ei katso oudosti, ne on kai tottunut :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita. (: